Day 576 – Valg og evaluering : Selv tilgivelse

2xtormod

Jeg tilgir meg selv at jeg aksepterer og tillater ved meg selv at jeg går inn i stress og skaper en usikkerhet og en tvil om mine valg og om min dømmekraft slik at jeg mister hele selv tilliten min, og ender opp med å tvile på meg selv og spesielt mine valg.

Jeg tilgir meg selv at jeg aksepterer og tillater ved meg selv at mine valg blir utrolig vanskelige fordi jeg er ikke vandt med å se og leve så ærlig ved alt rundt meg, og at jeg velger stress og tanker, som det vante, for så å videre unnskylde det som er tvil ved meg selv og vansker med å gjøre et valg.

Jeg tilgir meg selv at jeg aksepterer og tillater ved meg selv at jeg ser at selv de små ting som liksom skal være enkle valg, blir vanskelige og umulige og at jeg kjenner meg fort sliten av å skulle veie det ene mot det andre i en evighet.

Jeg tilgir meg selv at jeg aksepterer og tillater ved meg selv at jeg tenker at det er en kraft i det å veie og vurdere utfall, når jeg feiler å innse at det er bare en rettighets karakter eller en slags dømmende karakter som er ute eter å gi mer mening til seg selv som en karakter og personlighet og ikke som levende live.

Jeg tilgir meg selv at jeg aksepterer og tillater ved meg selv at jeg ser at denne karakteren jeg har levd av å skulle mene og veie rett eller galt godt eller ondt og at denne dommeren eller kraften inn i meg siter dypt forankrer i meg som en energi og som en polaritets design/karakter.

Jeg tilgir meg selv at jeg aksepterer og tillater ved meg selv at jeg at jeg gir inn til tanker og til reaksjoner, som jeg bruker som unnskyldning, i stede for å stå oppreis å ta et valg og stå for det valget.

Når og hvor jeg ser meg selv at jeg står ovenfor et valg, så stoper jeg også sakter jeg ned, også puster jeg. Jeg innser at jeg skulle ønske at vi alle var i himmelen allerede som ved en himmel på jorden og at vi ikke trengte ta valg, og at alt var automatisk godt og kult. Jeg innser at jeg har vansker med på gjør valg i livet mitt. Jeg innser at denne vansken med å ta valg gjør meg stressa og muligens også deprimert. Jeg forplikter meg selv til å bruke pen og papir og skrive ned og bruke min ærlighet og svare ved meg selv, og svare på mine spørsmål ved meg selv ved intimitet og i ærlighet. Jeg forplikter meg til å følge de råd jeg får ved skriving og av ærlighet.

Jeg innser at av og til er det spørsmål som er tyngre og større i en eksistensial betydning, og jeg forplikter meg til å skrive for og i mot på et ark, å tilgi for energier og regne ut det svaret som er til best for alle.

Takk

For å lære selv tilgivelse  – følg linkene:

Equal rights:

My blog:

https://theendofpsychiatry.wordpress.com/

Desteni I process

desteniiprocess.com

Desteni Stands for Oneness & Equality

http://desteni.org/

Free online writing course:

http://lite.desteniiprocess.com/

Destonians

http://destonians.com/

Develop self perfection:

https://eqafe.com/

Leave a Reply

