Day 571 – Jeg vil gjerne komme med noen Life – hacks.

Jeg vil gjerne komme med noen Life – hacks.

Det handle litt om rus, lit om oppveks og litt og systemer og om tilværelsen.

2xtormod

Nyt det !

Jeg tilgir meg selv at jeg aksepterer og tillater meg at jeg vil for en hver pris ikke vil gå tilbake til et liv med alkohol eller annen rus, og i dette så tilgir jeg meg selv at jeg aksepterer og tillater meg selv at jeg må kunne gi meg selv et tydeligere klapp på skuldra; en det jeg faktisk gjør, for at jeg holder meg rus fri, og at jeg ser verdi i å videre verdstette mitt liv som rusfri.

Jeg tilgir meg selv at jeg aksepterer og tillater meg selv å tenke at å være rus fri er et bedre liv i den forstand at jeg kan plassere og tydeligere, jobbe med meg selv, og til syvende og siste forlate; sinnet mitt i mørke, der det hører hjemme, fordi jeg får en så god selv kontroll og en så god selv innsikt ved å jobbe med meg selv og sinnet, på ærlig måte, ved selv tilgivelse i flere år nå, og jeg innser at det finnes ingen bedre medisin, en selv tilgivelse.

Jeg tilgir meg selv at jeg aksepterer og tillater ved meg selv at jeg er trett på å dømme meg selv for gamle feil og emotioner hvor jeg ser at når jeg reagerer emosjonelt, reagerer og dømmer meg selv så er det ut fra et pre – program, av det systemet som mennesker er klistret fast i, av matrix og en hjernevasking av oss alle, hvor jeg føler et kall til å drive med oppvåkning fra, skole karakterer og lønnings lapper, og konfirmant bilder, og snapp chat – til selv tilgivelse og ærlighet.

Jeg tilgir meg selv at jeg aksepterer og tillater ved meg selv at jeg drev med rus fordi det ble for stor bør for meg å bære på det ansvar og den aggresjon og det emotioner jeg bar på, i forhold til hvordan jeg ble lært opp til å tenke og mene at jeg måtte konkurrere for å bli noe, og at jeg alltid måtte være på vakt og spille ut min side man, hvor paranoia og frykt, ble dyrket i sinnet, med karakterer som LG, NG, G, M, og S; i meg, av meg, fordi vi trodde det var riktig, i stedet for det å vise min neste kjærlighet og i stedet for å være meg selv og kunne utrykke meg selv som liv, så bryter jeg nå fri, jeg hacker meg selv, og setter eksempel.

Jeg tilgir meg selv at jeg aksepterer og tillater ved meg selv at jeg tenker at jeg ser hvordan de som tør å si i mot programmeringen og hjernevaskingen har blitt krossfestet, i dag som i går, og låst inne i fengsel og i institusjoner, mens de som undertrykker; vokser i makt og innflytesel, hvor jeg sier nok er nok, og jeg går da prosess for å hente tilbake de av meg som jeg har separert meg i fra, slik ta jeg kan ta ansvar, stå og gi en start til et nytt liv og til en faktisk himmel på jorden – fordi det er mulig.

1 + 1= 2

Jeg tilgir meg selv at jeg aksepterer og tillater ved meg selv at jeg tenker tilbake til mitt liv med rus og jeg tenker jeg ha tråkket på mange tær og vært mye til bry for store og for små, og jeg vill gjerne komme med en uforbeholden unskylding til dere, alle, og si beklager, jeg tar nå ansvar for det som skjedde. Alt. Og derfor er det så viktig at jeg tilgir meg selv og – jeg tilgir meg selv de psyke – komponenter/emotioner/friktioner og faktisk, klare å legge, det bak meg – element for element, historie for historie og tanke for tanke, komponent for komponent helt til de er fullstendig tomt som i ingenting – hvor jeg kan stå, likestilt og retteferdighet / himmel på jorden.

Jeg tilgir meg selv at jeg aksepterer og tillater ved meg selv at jeg tenker jeg har i dag tatt tilbake det ansvaret, jeg ville bli fri tidligere,  ved at jeg røykte cannabis for å flykte og fri meg fra ansvar, for mine emotioner som jeg i dag omfavner og tar til meg.

Når og hvor jeg ser meg selv at jeg får tilbud om cannabis : Så stopper jeg, så sakter jeg ned, også puster jeg. Jeg inser at jeg vil ikke dømme meg selv derom jeg skulle ta et cannabis joint – trekk, det er ikke verdens ende om det skulle skje – tvert om – men jeg tenker mer på selv disiplinen hvor jeg vil leve våkent/tilstedeværelse ved at jeg kan klare meg uten, at jeg kan ta ansvaret, at jeg ikke trenger å fri meg i fra et ansvaret ved å røyke. Jeg inser at røyking av cannabis handler mye om ansvar for meg og være ansvarlig for mitt eget liv.

Jeg inser at jeg  har den disiplinen ved at jeg kan holde  det ansvar slik at jeg kan komme til en dypere enighet med meg selv om ansvar og selv disiplin, som ved min pust i dypet av ærlighet og i dypet av meg selv.

Jeg forplikter meg til å stope kampen mot narkotika og istedet jobbe for self tilgivelse til alle og skape et samfunn der man ikke trenger gå til grunne fordi en har en historie og en bakgrun.

Jeg forplikter meg til å være ærlig, og gjøre det som er best for alle.

Dersom du skulle gjør det kunst stykket å lære deg selv – tilgivesle – ettersom du en eller annen gang gjennom det, så meld deg på nå. Før eller senere så må alle gjennom dette. Det er fakta. Prosessen du går nå, vil virkelig ta form, dersom du skulle begynne å lære deg selv tilgivelse – så vet vi det.

Linkene er gull vert; bruk de godt !

Desteni I process

desteniiprocess.com

Desteni Stands for Oneness & Equality

http://desteni.org/

Free online writing course:

http://lite.desteniiprocess.com/

Destonians

http://destonians.com/

Develop self perfection:

https://eqafe.com/

The best immediate alternative : http://livingincome.me/

Living income guaranteed proposal: http://livingincome.me/wiki/The_Living_Income_Guaranteed_Proposal

Equal rights:

Leave a Reply

